Polskie forum o Milk Inc. Strona Główna Polskie forum o Milk Inc.
Zapraszamy wszystkich fanów =)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
www.milkinc.republika.pl
Autor Wiadomość
Abelaard 
Zwykły Fan
ONLY Milk Inc.



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 541
Skąd: Peel ;)
Wysłany: 2008-07-01, 21:31   

Bardzo jasno i klarownie ;) Wszystko już wiem

Szkoda, bo fajna była... Ale wierzę że nasze genialne webmasterki na pewno zrobią jeszcze lepszą :D

Niestety, wchodzenia po kilka razy się ludziom nie zabroni...
 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 27
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2008-07-02, 03:46   

spoko, nie ma strachu - pliki nie zginęły, całą stronkę obie mamy u siebie na kompach ;)
właśnie na wypadek CZEGOŚ takiego =/

a lepsza... będzie ;)
Genialna Webmasterka po reinkarnacji stronki zajmie się pewnie nowymi tekstami, wspólnie je przetłumaczymy na polnisz, a Wspaniała Graficzka pokombinuje coś z nowym layoutem, jak znajdzie natchnienie ;)

tak więc don't worry - nie będziemy musiały tworzyć strony od zera xD
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2008-07-02, 10:01   

no to wspaniale. Już sie nie mogę doczekać nowej stronki :D
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-03, 21:38   

Kasia xD napisał/a:
spoko, nie ma strachu - pliki nie zginęły, całą stronkę obie mamy u siebie na kompach ;)
właśnie na wypadek CZEGOŚ takiego =/

backup to podstawa :P
na szczęście nie brakuje mi sprytu ;) żadnych pism do onetu pisac nie musiałam ale udało mi sie odratować konto :D
co prawda zostało całkowicie wyczyszczone i zmienione hasło ale żyje :P
i niestety sprawia trochę cholernych problemów :/
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 27
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2008-07-03, 22:44   

ale całe szczęście, że hasło to nie 8 gwiazdek, co Darija? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-07-07, 22:38   

ojjj już se nie kpij xDDDDDD :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
to był wypadek przy pracy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[ Dodano: 2008-10-17, 10:49 ]
ZAPRASZAM PONOWNIE NA ODŚWIEŻONĄ STRONĘ!!!! :mrgreen:
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Matie 
Zwykły Fan


Wiek: 24
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 432
Skąd: MK
Wysłany: 2008-10-17, 15:01   

Super ta stronka :) :mrgreen:
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2008-10-17, 15:09   

nie no...nie wierze xDDDDD
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-17, 18:38   

uszczypnąc cię iwonka?? :P
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2008-10-17, 18:41   

jeśli mozesz xDDD
Strona suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!
_________________

 
 
 
pusieq 
Zwykły Fan



Wiek: 30
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 495
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-10-17, 19:01   

Kawał dobrej roboty. Pierwszy raz dopiero widzę stronkę i bardzo mi się podoba rewelacja!!! :D
_________________

 
 
 
Docent 
Kręci mnie Milk Inc.


Wiek: 27
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 176
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-10-17, 19:44   

A dlaczego u mnie nadal jest przebudowa strony?? :/
 
 
 
pusieq 
Zwykły Fan



Wiek: 30
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 495
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-10-17, 19:46   

Docent u mnie jest normalnie. Wszystko działa elegancko ;)
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-17, 20:39   

szczerze?? :D
wszyscy oprócz mnie i kaśki widza ją pierwszy raz :P
przecież przed nikim nie będę odkrywać tajemnic stronki skoro ma to być niespodzianka ;)
docent - odśwież parę razy i będzie db :P
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Abelaard 
Zwykły Fan
ONLY Milk Inc.



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 541
Skąd: Peel ;)
Wysłany: 2008-10-17, 21:35   

Warto było tyle czekać na nową odsłonę :)
Stronka po prostu zwala z nóg! Bardzo podoba mi się aranżacja i w ogóle jest super! :mrgreen:
 
 
 
Docent 
Kręci mnie Milk Inc.


Wiek: 27
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 176
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-10-17, 23:22   

Heh, u mnie nie wiem co jest nie tak, odświerzałem tak jak mi mówiłaś Daria i nic, zobaczę jutro, ale już mnie skręca z ciekawości :P
 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-18, 10:34   

a spróbuj przez www.milkinc.republika.pl ??
domena fan.pl jest po to by ładnie wyglądała ;) nie wnosi nic nowego na strone ;)
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Cetus 
Kręci mnie Milk Inc.



Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 110
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-18, 14:04   

U mnie Daria ta strona tez nie działa i wygląda tak : http://www.fotosik.pl/pok...ce1c426788.html



 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-10-18, 15:27   

powiem wam tak...
NIE MAM POJĘCIA dlaczego wam nie wyświetla...
sprawdzałam 3 różnymi przeglądarkami pocżawszy od shitowego IE przez mozille a kończywszy na operze i wszędzie mi wyświetlało poprawnie!!!
najwidoczniej albo u was coś nie styka albo na onecie bo stare źródła strony wywaliłam (po co maja mi miejsce zaśmiecać...)
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2008-10-18, 15:58   

u mnie normalnie chodzi
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template done by BlueForum v 0.2 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową