Polskie forum o Milk Inc. Strona Główna Polskie forum o Milk Inc.
Zapraszamy wszystkich fanów =)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
www.milkinc.republika.pl
Autor Wiadomość
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-06-14, 21:39   www.milkinc.republika.pl

Polska strony w wykonaniu Darii. Strona jest superowa!!!
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-06-17, 17:03   

zmiana domeny :D

www.milkinc.fan.pl
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-06-17, 17:42   

spoko:):)nazwa jeszcze lepsza:)extra:)
_________________

 
 
 
plushman 
Lubię piosenki Milk Inc.
MILK INC. my life:)



Wiek: 31
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 70
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-06-17, 17:57   www.milkinc.republika.pl

extra :lol: spoko luz :-D
_________________
http://www.lastfm.pl/user/plushman/
You can`t stop MILK INC.
 
 
 
crishna 
Lubię piosenki Milk Inc.



Wiek: 24
Dołączyła: 29 Cze 2007
Posty: 75
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-07-31, 09:28   

nom stronka spoko:) podoba mi sie;]
_________________
Milk Inc. zawsze w moim sercu:)
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-07-31, 11:34   

po zmianach w nowej odslonie wyglada wysmienicie, lepsza od oficjalnej;P
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-07-31, 11:34   

a jak wróce pod koniec sierpnia to byc może będzie też sprawnie działająca galeria ;)
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-07-31, 16:14   

no galeria jest bardzo potrzebna:):)dosmylam sie ze bedzie cudowna. mam nadzieje ze to forum za rok tez bedzie pasowalo do milk inc(ze ktos naniesie pewne poprawki)
_________________

 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 28
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2007-11-01, 01:14   

galeria kiedy będzie to się zobaczy, nie popędzajcie Profesjonalnego Grafika ;)

jak na razie zawiązałyśmy INC. i jest już widoczny pierwszy efekt, w postaci nowego laya :D
jak się wam podoba? ;)
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-11-01, 08:29   

:o oczy mi wyszly prawie :o i nic nie powiedzialycie :roll: ja nie moge-cudowne!!!!!!!1
_________________

 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 28
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2007-11-01, 10:08   

no bo to miał być suprajs :D

szczerze? zrobienie laya od początku do końca zajęło mi jeden dzień ;)
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-11-01, 12:03   

o lol:) to moze teraz jak jest wolne bys cos na forum zrobila :oops: hehe
_________________

 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 28
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2007-11-01, 14:24   

"coś" to znaczy CO??

czekam na propozycje ;)


a tak wogóle, to jeszcze nad czymś pracuję, ale cicho sza, to sekret ;)
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-11-01, 15:12   

ooo. moze nad tym co ja mysle?
pomyslalam ze jakis lay z milkami by sie i na forum przydal :P
_________________

 
 
 
Kasia xD 
Zwykły Fan
I'm no angel ;)



Wiek: 28
Dołączyła: 28 Sie 2007
Posty: 495
Skąd: Sosnowiec (na razie)
Wysłany: 2007-11-01, 15:45   

może się i nie znam, ale CZY NA FORUM DA SIĘ dać laya??

jeśli tak, to spoko ;)
ale nic mi o tym nie wiadomo...
_________________
'
I'm gonna run, run, run to you!!!
____________________________
,___,
( ^^ )____
(_nn_) )___\ ****MOOOOOOO!!****
||--||---||'''||'*

też zapraszam na www.milkinc.fan.pl !!
 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-01, 17:58   

pokombinuje nad tym ;)
wiem że idzie dać bannera co do styli to nie wiem...
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-11-01, 18:36   

oby sie dalo... daria pochwalilas sie juz miss lin swoja strona?
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-01, 19:23   

Linda wie o naszej stronie :)
na poczatku sie zdziwiła a po chwili mi podziękowała ;)
ja osobiście wciąż nie jestem usatysfakcjonowana stroną :D
ciagle mi cos nie pasi i znowu sie zabiore za korektę :P
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Iwona 
VIP
Iwona



Wiek: 26
Dołączyła: 14 Cze 2007
Posty: 1776
Skąd: Wilkasy
Wysłany: 2007-11-01, 19:35   

mi sie ona bardzo podoba bo jest na niej wszystko co trzeba :) a widziala ja?
_________________

 
 
 
Daria :) 
Prawdziwy fan
The Biggest PL Fan



Wiek: 27
Dołączyła: 17 Cze 2007
Posty: 659
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-01, 22:14   

nie podawałam konkretnego adresu ;)
tylko wspomniałam ale nie sądzę by cokolwiek zrozumiała co tam jest napisane ;) nie licząc faktu że nie sądzę by miała czas na to ;)
_________________
Daria :)

ZAPRASZAM NA: www.milkinc.fan.pl !!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template done by BlueForum v 0.2 modified by Nasedo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 22


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową