Polskie forum o Milk Inc.
Zapraszamy wszystkich fanów =)

Dyskografia - Stay with Me

gonzo - 2011-03-11, 20:01
Temat postu: Stay with Me
Witam!

Mam problem z utworem Stay with Me, nie mogę przypiąc go do żadnego albumu/singla, nie ma go tez w oryginalnej dyskografii zespołu. Moze ktoś powiedzieć kiedy i gdzie został wydany ten utwór...

Pozdrawiam,
gonzo

kamil19913 - 2011-03-11, 20:09

Hej gonzo, witamy na forum:)
Z tego co się orientuję, to Stay with Me nie był wydany na żadnym singlu czy albumie. Oczywiście mogę się mylić. Myślę, że jeśli był gdzieś wydany, to Daria napewno będzie wiedziała;)

Daria :) - 2011-03-11, 22:43

Stay with me to nie jest utwór Milków :P
jeśli oczywiście mówimy o tym samym utwórze w :: LINKU ::

Iwona - 2011-03-12, 09:26

To nie stay with me, tylko The end zespołu Outworld:) kiedys udało mi się to znaleźć hehe
Daria :) - 2011-03-12, 13:55

mi to powiedziały autotagi w winampie :D
ale najpierw niech zainteresowany sie wypowie czy chodzi mu o tą piosenke ;)

gonzo - 2011-03-13, 06:39

Witajcie, bardzo dziękuję za odpowiedzi. Chodzi mi dokładnie o ten utwór, kótry podała Daria

Straszny bałagan w sieci panuje i wszyscy ten utwór przypinają pod Milk Inc., a to rzeczwyiście będzie Outworld...

Dzięki za pomoc dziewczyny :)

pozdrawiam

Daria :) - 2011-03-13, 13:24

Nie ma sprawy! Zawsze słuzymy pomocą :)
Abelaard - 2011-03-15, 21:45

Ja też byłem w błędzie :>
Prisonbull - 2011-07-16, 14:01

Dzięki :) Po 4 latach w końcu znam poprawny tytuł.
Więcej informacji: http://www.discogs.com/artist/Outworld
Duet tworzyli Pieter-Jan Verachtert & Regi Penxten, gatunek muzyczny: trance :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group